Reputációkezelés: Hogyan tartsa meg a hírnevét

Reputációkezelés: Hogyan tartsa meg a hírnevét

 

A hírnévmenedzsment nem egy nehéz téma, ha az információ, amit kap, jó. Ezt tartalmazza ez a cikk, így megtudhatja belőle, amit tudnia kell. Ha ez úgy hangzik, mint valami, ami érdekesnek tűnik önnek, akkor olvassa tovább, és sokkal többet fog megtudni.

Tegye közzé a moderálási irányelveket minden egyes weboldalán és közösségi médiaoldalán. Az irányelvek közzétételével a látogatói tudni fogják, hogy mi az elfogadható és mi nem elfogadható válasz a webhelyén és a közösségi médiaoldalakon. Ha valaki olyasmit te közzé, ami nem felel meg az irányelveknek, távolítsa el a bejegyzést, és adjon magyarázatot arra, hogy miért távolították el a bejegyzést.

Ha nyilvános baklövést követ el, mutassa meg a világnak, hogy érett, és kérjen bocsánatot. Mindenki követ el hibákat, de nagy ember kell ahhoz, hogy ezt elismerje. Ha az emberek látják, hogy valóban bocsánatot kér a hibáiért, akkor valószínűbbé válik, hogy a jövőben önnel fognak együtt dolgozni.

Bánjon jól a cége alkalmazottaival. A legtöbb ember ezt nem veszi komolyan, ami komoly problémákat okozhat. Ha mások elterjesztik, hogy Ön nem jó főnök, akkor sok potenciális ügyfél elutasíthatja, hogy bármi köze legyen a vállalkozásához.

Hozzon létre egy levelezőlistát. Tegye a levelezőlistára való feliratkozást gyors és egyszerűvé. A levelezőlista megerősítése érdekében kínáljon fel kupont vagy más ösztönzőt a feliratkozás ösztönzésére. További bónuszként növelheti levelezőlistáját, ha ajánlói kuponokat kínál fel. Ez lehet egy ingyenes kis termék vagy egy költségcsökkentő kupon.

Fordítson figyelmet arra, hogy vállalkozásának milyen hírneve van offline. Az offline hírneve az online világba is át fog hatni. Ha a cégéről szóló negatív tartalom trenddé válik, tudnia kell, hogy miért. Bánjon jól minden ügyfelével és vásárlójával, és ösztönözze az elégedetteket, hogy pozitív véleményeket hagyjanak az oldalakon,

Amikor a közösségi médiaoldalain szerepel, győződjön meg róla, hogy igyekszik a lehető legvalóságosabbnak tűnni. Ha túlságosan vállalati vagy túl laza hangot próbál megütni, azzal csak egy nagy csalónak tűnik. A legjobb, ha talál valami középutat, ami lehetővé teszi, hogy természetesebben viselkedjen.

Meg kell terveznie az online üzleti lépéseit. Nem kezdhet csak úgy véletlenszerűen válaszolni az összes ügyfele hozzászólására. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fog közeledni hozzájuk, és mit fog mondani. Ha ezt nem teszi meg, az problémákat okozhat Önnek.

A közösségi média néha úgy tűnhet, hogy kicsúszik a kezéből, ha nem figyel. Jó értelemben is felrobbanhat, de a rossz emberek rossz dolgokhoz férhetnek hozzá, vagy olyasmit tehetnek közzé, ami rossz színben tünteti fel Önt. Tehát ne akarja, hogy a közösségi média szabadsága megmutassa a vállalkozását.

Még akkor is, ha egy ügyfél megalapozatlan panasszal fordul Önhöz a cégével szemben, ügyeljen arra, hogy ne utasítsa el olyan könnyen a panaszát. Mindig ismerje el és köszönje meg az ügyfélnek, hogy időt szánt arra, hogy kapcsolatba lépjen Önnel. Ajánlja fel, hogy további vizsgálatot folytat. Ajánlja fel, hogy adjon neki valami pluszt a gondjaiért. Ezzel csökkentheti annak valószínűségét, hogy rosszat fog mondani az Ön vállalkozásáról a baráti körében.

A hírnévkezeléssel való kezdés az, amit most megtehet, mert az itt átment nagyszerű információknak köszönhetően. Egyszerre csak lépésről lépésre kell haladnia, de most már tudnia kell, hogy milyen könnyű vele dolgozni. Jól fogja csinálni, ha nem kapkodja el a dolgokat.

betonpanel, zsalukő gyártó gép, zsalukő gyártó gép, zsalukő gyártó gép, ipari aprítógép, ipari használt gépek, beton plusz, beton plusz, kengyelhajlító, kengyelhajlító

 

1. betonpanel

2. zsalukő gyártó gép

3. zsalukő gyártó gép

4. zsalukő gyártó gép

5. ipari aprítógép

6. ipari használt gépek

7. beton plusz

8. beton plusz

9. kengyelhajlító

10. kengyelhajlító

 

betonpanel, zsalukő gyártó gép, zsalukő gyártó gép, zsalukő gyártó gép, ipari aprítógép, ipari használt gépek, beton plusz, beton plusz, kengyelhajlító, kengyelhajlító