A cikk marketing virágzó piacán

A cikk marketing virágzó piacán

 

Sok úgynevezett szakértővel fogsz találkozni, amikor kutatást végzel a forgalomgeneráló technikákról, mint a cikkmarketing, de ne tévesszen meg a márkás információ, amit megpróbálnak eladni neked. A legtöbb ilyen guru szakértelme azon a képességen keresztül jön, hogy eladja neked azt a hazugságot, hogy ők egyáltalán szakértők. Tudd meg az igazságot a cikkmarketingről az alábbi szövegben.

Mindig jó ötlet, hogy a link attribútumaiban szerepeljen a "no follow", ha a weboldaladon van hozzászólás funkció. Ha a felhasználók spamnek minősülő megjegyzéseket hagynak, a webkúszók figyelmeztethetők, hogy az ilyen linkeket nem szabad követni. Ez megakadályozza, hogy a spamoldalak a te webhelyedre hivatkozzanak, ami megvédi a webhelyed hírnevét.

A marketingesek egyik legnagyobb problémája a cikk kampányaikkal kapcsolatban az, hogy nem fejeznek be elég cikket ahhoz, hogy hatást érjenek el. Cikkeidnek nem kell hosszúnak lenniük, de nagyon jó minőségűnek kell lenniük. És minél többet írsz, és minél több helyre küldöd ki őket, annál nagyobb lesz az esélyed a sikerre.

Csak az olvasóidnak írj. Bár a cikkmarketing nagy része a keresőmotorok és a cikkadatbázisok számára való vonzóvá tétel, ha a cikkeidet nekik írod, elveszíted az olvasókat. Ezen olvasók elvesztése valójában lejjebb helyez a keresőmotorok listáin, lényegében az eredeti szándékaiddal ellentétes hatást érve el.

Gazdagítsd a cikkedet más linkekkel. Lehet, hogy a cikked rengeteg információt tartalmaz, de ha találsz olyan kapcsolódó témákat, amelyek a célközönségednek tetszenek, linkelj rájuk! Az olvasók szeretik, ha megbízhatnak egy íróban, aki segít nekik további információkat találni egy témáról, még akkor is, ha azt nem maga a szerző írta.

A cikkek pörgetése nagyon ellentmondásos téma, és a legavatottabb cikkforgalmazók tudják, hogy ezt el kell kerülni. Az erre a célra kifejlesztett szoftverrel pörgetett cikkek gyakran nyelvezetlenek vagy nehezen érthetőek. Ráadásul egy pörgetett cikkel nem mondasz semmi újat, ami sokkal többet ér, mintha duplikált, egyszerűen újraformázott tartalommal csalogatnád a forgalmat a webhelyedre. A cikkek pörgetésével bíróság elé is kerülhetsz, ha véletlenül megsérted a szerzői jogi törvényeket. Sokkal jobb, ha kreatív cikkek írására fordítod az idődet, mintha haszontalan cikkek pörgetésére pazarolnád.

Kerüld az olyan tartalmak előállítását, amelyeket nem találsz érdekesnek. Nehéz teljesen kontrollálni a belső hangodat cikkek írása közben. Ha egy téma érdektelenné teszi, az olvasók ezt a stílusodon vagy a hangnemeden keresztül felismerhetik. Ahhoz, hogy sikeres legyél a cikkmarketingben, olyan témákról kell írnod, amelyek iránt szenvedélyesen érdeklődsz.

Válassz olyan témát a cikkedhez, amely arra összpontosít, hogyan segíthetsz az embereknek. Ha kérdésekre válaszolsz, megpróbálsz problémákat megoldani, vagy írsz egy "hogyan kell" cikket valamiről, megmutathatod másoknak, hogy az iparágadban jártas vagy. Az emberek szeretnének majd felkeresni és többet megtudni rólad, ha úgy érzik, hogy segíthetsz nekik.

Győződj meg róla, hogy mindig végezz netes kereséseket, hogy megtudd, mely oldalak fogadnak el vendégtartalmakat. Cikkmarketingesként folyamatosan ellenőrizned kell, hogyan növelheted a profilodat. Próbáld meg megragadni az új lehetőségeket, mielőtt a többi marketinges eléd lép és elárasztja a piacot.

Most, hogy ismersz néhány szilárd és legitim cikkmarketing tippet és taktikát, elkezdheted megfogalmazni a vállalkozásodat, és elkerülheted azokat a magas árú gurukat odakint, akik ragaszkodnak ahhoz, hogy nem tudsz online pénzt keresni, hacsak nem használod kifejezetten az ő rendszerüket. Kerüld el ezeket a fickókat, és használd azt, amit itt tanultál.

 

1. https://operettszinhaz.hu/online-marketing-partnereink

2. https://passwordtool.hu/online-marketing-partnereink

3. https://petoficsarnok.hu/online-marketing-partnereink

4. https://tehetseghalo.hu/online-marketing-partnereink

5. https://virushirado.hu/online-marketing-partnereink