Tippek, amelyek segítenek megérteni a cikk marketing alapjait

Tippek, amelyek segítenek megérteni a cikk marketing alapjait

 

Nem fárasztja, hogy a haját tépi, amikor megpróbálja kitalálni a cikkmarketing varázslatát? Ha igen, akkor Ön is része annak a nagyszámú népességnek, amelynek csak egy kicsit közelebbről kell megvizsgálnia a rendelkezésre álló forrásokat, és többet kell megtudnia a cikkmarketing egész folyamatának a csínját-bínját. Kezdje ezekkel a tippekkel, hogy jó képet kapjon az egészről.

Ha van partnerhálózata, használja őket arra, hogy népszerűsítsék a cikkeit az Ön számára. Hagyja, hogy a cikkeket az azonosítójukkal márkázzák, és küldje el őket, hogy dolgozzanak a webes jelenléte növelésén. A partnerhálózat erejét kihasználva valóban maximalizálhatja az eredményeit.

Amikor internetes marketingesként cikkeket tesz közzé több könyvtárban, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy: soha ne publikálja ugyanazt a cikket kétszer. Mindig ügyeljen arra, hogy változtasson a dolgokon, és új, friss szemszögből közelítse meg a témát. Kettő, a linkeket tartsa meg a szerzői életrajzában, hogy a cikk ne tűnjön spamnek.

Minden egyes beküldéskor írja újra a cikkét. A keresőmotorok "duplikációt tiltó" irányelvének legyőzése érdekében egyszerűen fogalmazza át kissé a cikkét minden egyes beküldéskor. Változtassa meg annyira, hogy ne tűnjön ugyanannak a cikknek, és a keresőmotorok többszörös visszautalást fognak biztosítani, egyet minden egyes új beküldéshez, amit ír.

Tudni fogja, hogyan lehet sikeres, ha folytatja, és szakértővé válik. Az alacsony minőségű munka gyakran ennek eredménye. Ne csináljon valamit, ha nem tudja helyesen csinálni.

Valószínűleg több kérdése lesz, mint amennyire választ talál, ahogy elkezdi a cikkmarketinget.. Amint megtanulja az alapokat, lehull a lepel, és elkezd sok mindenre magától értetődően figyelni.

 

Cikkmarketingesként úgy találhatja, hogy egy kis pénzt kell befektetnie, de amit valójában befektetnie kell, az az ideje. Tehát ha nincs elég szabadidő arra, hogy arra fordítsa, hogy a munkája nagyszerű legyen, akkor valószínűleg eleve nem kellene belevágnia a marketingbe.

A cikkírás során használt szavak megválasztása nagyban befolyásolhatja a cikkmarketinget. Az olyan szóválasztás, amely a nézők figyelmének felkeltésével vonzza az érdeklődésüket, nagyban hozzájárulhat egy cikk sikeréhez. Az olyan szó használata helyett, mint például a jó, használhatjuk a nagyszerű vagy látványos szót, hogy növeljük a szó hatását.

Használjon hiteles és lelkesítő nyelvezetet a cikkeiben, így tud kötődést kialakítani az olvasókkal. Az emberek gyakran idegenkednek a túl távolságtartóan és embertelenül hangzó íróktól.
Tartson magánál egy jegyzettömböt, és írja le a témákkal kapcsolatos szórakoztató tényeket, amikor eszébe jutnak. Hányszor fordult már elő, hogy volt egy remek ötlete egy cikk témájához, csak elfelejtette, amikor leült az íráshoz? Az emberek egyedi tartalmat akarnak, és amikor úton vagy, akkor olyan dolgokat láthat vagy hallhat, amelyek új szempontokat adnak a témához.

Állítson be a weboldalán egy javaslati dobozt olyan témák számára, amelyeket a rendszeres olvasói szívesen látnának. Bátorítsa a weboldalának rendszeres látogatóit, hogy küldjenek be kéréseket. Ezután kielégítheti kíváncsiságukat azzal, hogy maga ír cikkeket az általuk választott témákról, vagy jó írókat bérelhet fel, hogy változatosságot biztosítsanak a weboldalának. Az Ön reagálókészsége arra fogja ösztönözni olvasóit és ügyfeleit, hogy hűségesek maradjanak Önhöz és termékéhez vagy szolgáltatásához.

A cikkmarketing az egyik módja annak, hogy forgalmat generáljon egy weboldal számára. Adjon hozzá tartalmat a webhelyéhez információk és hírek formájában. Használjon olyan információkat és cikkeket, amelyek aktuálisak és érdekesek a közönsége számára. Ez az ingyenesség nagyszerű előnyt jelent látogatói számára, és jó módja annak, hogy a lánctalpasok felfigyeljenek webhelyére.

Győződjön meg róla, hogy a forrásdobozában szerepel egy ok, amiért az emberek rákattintanak a linkjére, így vissza tudja terelni a forgalmat a webhelyére. Ha e-könyvet vagy más ingyenes ajándékot kínál, említse meg a linkjében. Ha ugyanarról a témáról több információ található a webhelyén, adjon meg egy linket az erőforrásdobozban. Az egész arról szól, hogy visszaterelje a tekinteteket a saját webhelyére.

Soha ne felejtsd el, hogy az olvasó információra vágyik. Ez az egyetlen ok, amiért tovább olvassák a cikkeit. Minden cikket valamilyen probléma köré építsen fel, amelyet az olvasók meg akarnak oldani. Keressen olyan egyedi és kreatív megoldásokat, amelyek nem találhatók meg minden más, a témával foglalkozó cikkben. Minél több értéket ad az olvasóknak, annál valószínűbb, hogy visszatérnek.

Koncentráljon az affiliate marketing tervének hosszú távú hozadékára, ne pedig a nagy rövid távú nyereségek generálására. Egy értékesítési erőfeszítéshez idővel ki kell építeni egy potenciális ügyfelekből álló csővezetéket és sok más alapmunkát, mielőtt a fa elkezd termést hozni. Bízzon abban, hogy erőfeszítései megtérülnek, és tartsa meg a siker hosszabb távú szemléletét.

A leghatékonyabb cikk, amelyet cikkmarketing kampányához írhat, az, amely segítséget nyújt a rászorulóknak. Egy olyan cikk, amely választ ad egy kérdésre, megold egy problémát vagy megtanít egy hasznos készséget, több olvasót fog vonzani, mint egy olyan, amely csak egy témát tárgyal, függetlenül attól, hogy az a téma mennyire érdekes.

Írjon figyelemfelkeltő címeket, de hagyja ki a hype-ot. Az olyan címek, amelyek olyan eredményeket vagy ötleteket ígérnek, amelyeket nem tud teljesíteni, bizalmatlanságot váltanak ki az olvasókból. A legjobb hatás érdekében tartalmazzon számokat, kérdéseket és kulcsszavakat. Ezáltal az olvasók képet kapnak arról, hogy a cikk mit fog nekik adni.

Ezek a cikkmarketing tippek nagyszerű forrásai lehetnek a cikkmarketinggel és annak működésével kapcsolatos szorongások és félreértések leküzdésének. Nagyszerű és nagyon jövedelmező eredményeket érhet el ennek a marketingtechnikának a használatával, de készen kell állnia arra, hogy mindent megtanuljon a működéséről.

arany gyűrűk, férfi fülbevaló, gyémánt, arany karikagyűrű, arany felvásárlás, drágakő, arany karkötő férfi

 

1. arany gyűrű

2. férfi fülbevaló

3. gyémánt

4. arany karikagyűrű

5. arany felvásárlás

6. drágakő

7. arany karkötő férfi

 

arany gyűrűk, férfi fülbevaló, gyémánt, arany karikagyűrű, arany felvásárlás, drágakő, arany karkötő férfi