Tippek, amelyek segítenek kezelni a hírnevét
Tippek, amelyek segítenek kezelni a hírnevét
Miért törődnek a vállalatok annyira a hírnevükkel? Nos, azért, mert egy rossz hírnév működésképtelenné teheti a vállalkozást. A jó hírnévvel rendelkező vállalkozásoknak általában több ügyfelük van, és a legtöbb pénzt keresik. Ha fontos Önnek a hírnév, olvasson tovább néhány tanácsért.
Mielőtt túl sok energiát fektetne az online hírnévkezelésbe, ellenőrizze, hogy mekkora összegre van szüksége, ha egyáltalán van rá szüksége. Keressen rá vállalkozására a Google és a Bing segítségével. Negatív találatok jelennek meg? A vállalkozása által üzemeltetett weboldalak és blogok csak néhány találatnál jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy van munkája.
Ha gondosabban szeretné szemmel tartani vállalkozásának hírnevét, próbáljon meg riasztási rendszert létrehozni. Ez egy olyan e-mail, amelyet naponta kap, és amely értesíti Önt arról, ha cégét megemlítik az interneten. Ezek ugyan némi pénzbe kerülnek, és rövid időt vesz igénybe a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Szánjon rá időt, és gondolja át alaposan, mielőtt bármilyen panaszra válaszol. Azzal, hogy higgadt marad és alaposan átgondolja, hogyan fog reagálni online, megőrizheti a hírnevét. Mielőtt választ adna egy panaszra, olvassa el többször is a válaszát. Ha lehetséges, kérjen meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az megfelelő.
Optimalizálja a weboldalakat alapvető kulcskifejezésekkel, hogy segítse online hírnevét. Ez általában az Ön cégének neve. Sok keresőmotor a tekintélytiszteletet részesíti előnyben. Oldala nagyobb hitelességet nyer, ha hivatalosnak tekintik vállalkozását.
Soha ne vitatkozzon nyilvánosan közönségének egy tagjával. Ezzel megmutathatja az embereknek, hogy Önt nem érdeklik az igényeik. Amikor egy vállalkozás és egy magánszemély között nyilvános nézeteltérés van, általában a vállalatot állítják be rosszfiúnak, ezért legyen óvatos.
Legyen hálás. Ha valaki jó értékelést hagy a cégéről, küldjön neki egy személyes üzenetet, és köszönje meg a visszajelzést. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön az ügyfelének egy kupont, amellyel bizonyos százalékos kedvezményt kaphat a következő vásárlásra. Ha ez nem lehetséges, köszönje meg őszintén a visszajelzést.
Online üzleti hírnevének javítása érdekében győződjön meg róla, hogy sok tartalmat tesz közzé. Bár a negatív tartalmakat szinte lehetetlen teljesen eltávolítani az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmak a keresőmotorok kevésbé használt találati oldalaira szoruljanak. Ha tehát a cégére vonatkozó negatív hozzászólások a találati oldalak ötödik vagy hatodik oldalára tolódnak vissza, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.
Próbálja ki, hogy beguglizza magát, és nézze meg, milyen típusú információk jelennek meg Önről. Ha sok a negatív visszajelzés, akkor ezt felhasználhatja arra, hogy jobbá tegye magát. Abban az esetben, ha eltéréseket észlel, tegyen meg mindent, hogy kijavítsa azokat. Nem szeretné, ha bármilyen téves információ ártana a hírnevének.
Ne engedje meg magának, hogy felhúzzon valakit, akinek nyilvánosan problémája van Önnel. A legjobb módja ennek kezelésére az, ha valamilyen megoldást kínál nekik. Ez megmutatja bárkinek, aki keres, hogy hajlandó extra mindent tenni azért, hogy ügyfeleit boldoggá tegye.
Próbáljon meg utánanézni a hírnévkezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások ugyan egy kis pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév elindításában, a hírnév javításában vagy a hírnév fenntartásában. Ezek a szakemberek. Figyelik az online tevékenységet az Ön számára, és segíthetnek Önnek mind a negatív hírnév elkerülésében, mind pedig a negatív hírnév leküzdésében.
Cégének gerince a hírneve. Enélkül nehezen fog virágozni. Ha azt szeretné, hogy vállalkozása jól menjen, akkor olyan hírnévkezelési technikákat kell alkalmaznia, mint amilyeneket itt tanult. Ahogy a hírneve növekszik, úgy fog növekedni a vállalkozása is.