Javítsa fel vállalkozásának hírnevét ezekkel a praktikus tanácsokkal!

Javítsa fel vállalkozásának hírnevét ezekkel a praktikus tanácsokkal!

 

Az üzleti menedzsment hírneve nem a legegyszerűbb dolog, amit meg kell tanulni, amikor a vállalkozás működtetéséről van szó. Azonban mindenképpen az egyik legfontosabb. Győződjön meg róla, hogy figyelmet fordít az alábbi ötletekre, mert a megfelelő ötletek végrehajtása talán éppen megmenti vállalkozását. Mindig az üzleti hírnévmenedzsment irányába kell dolgoznia.

Ahhoz, hogy biztosítsa ügyfelei bizalmát, az őszinteség és az átláthatóság kulcsfontosságú. Ne távolítsa el, vagy ne próbálja elfedni a negatív bejegyzéseket a weboldaláról. Ezzel azt a látszatot keltheti ügyfelei számára, hogy figyelmen kívül hagyja az aggodalmaikat, vagy egyszerűen nem törődik velük. Mindig nyíltan beszéljen minden olyan problémáról, amellyel cége esetleg szembesül.

Ha webhelye nem szerepel az internetes keresés első néhány oldalán, lehet, hogy itt az ideje befektetni egy keresőoptimalizálásra szakosodott cégbe. Ez a cég a legújabb SEO-gyakorlatok alkalmazásával a weboldalának minden egyes oldalát átveszi, és kulcsszavakat épít be az egészbe.

Ha még gondosabban szeretné szemmel tartani vállalkozásának hírnevét, próbáljon meg egy riasztórendszert létrehozni. Ez egy olyan e-mail, amelyet naponta kap, és amely értesíti Önt arról, ha cégét megemlítik az interneten. Ezek ugyan némi pénzbe kerülnek, és rövid időt vesz igénybe a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.

Győződjön meg róla, hogy nagyon személyesen jelenik meg a weben. Egy egyszerű online frissítés nem fog működni; kommunikálnia kell az ügyfeleivel. Ha kérdést kap egy közösségi oldalon, mindenképpen válaszoljon azonnal. Ha valami olyan kérdés merül fel, amiben nem biztos, tudassa az illetővel, hogy értékeli a véleményét, és hamarosan jelentkezik a megoldással.

Győződjön meg róla, hogy legalább több üzleti weboldala optimalizálva van a cégnevére. Azt szeretné, ha a Google az üzleti honlapját a vállalkozásáról szóló hiteles internetes oldalnak ismerné el. Azt szeretné, ha az első számú keresési pozícióban lenne az üzleti neve, nem pedig a második vagy harmadik helyen egy Wikipédia-cikk vagy egy blog mögött. Gondoskodjon arról, hogy az Ön honlapja legyen az első bejegyzés, amelyet valaki lát, amikor a Google keresőben az Ön márkanevére keres.

Legyen átlátható. Egyes cégeket azzal vádoltak, hogy eltávolítják a panaszokat a weboldalukról. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és a weboldalán közölje, hogyan fogja orvosolni a panaszt. Ha a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé a weboldalán, hogy a panasz megoldódott, és mennyi időbe telt a panasz megoldása.

Próbáljon meg úgy keresni cégére az interneten, ahogyan az ügyfelei tennék. Lehetséges, hogy az Ön számítógépén végzett keresések egészen más eredményt adnak, mint a potenciális ügyfelei. Ennek oka lehet az Ön személyre szabási lehetőségei. Próbálja meg kikapcsolni ezeket az opciókat, hogy jobb képet kapjon a keresőmotorok eredményeiről.

Online üzleti hírnevének javítása érdekében győződjön meg róla, hogy sok tartalmat tesz közzé. Bár a negatív tartalmakat szinte lehetetlen teljesen eltávolítani az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmak a keresőmotorok kevésbé használt találati oldalaira szoruljanak. Ha tehát a cégére vonatkozó negatív hozzászólások a találati oldalak ötödik vagy hatodik oldalára tolódnak vissza, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.

Ne feledje az itt részletezett stratégiákat az Ön számára, hogy tervet dolgozhasson ki vállalkozása hírnevének jobb kezelésére. Itt az ideje, hogy valóban ne csak megvédje a nevét, hanem tegye ezt úgy, hogy több célzott ügyfélhez juttatja el. A megvitatott készségekkel javíthatja üzleti hírnevét.

 

felirtok, pompom, házassági évforduló, esküvői torta, esküvői dekoráció

 

1. feliratok

2. pompom

3. házassági évforduló

4. esküvői torta

5. esküvői dekoráció

 

feliratok, pompom, házassági évforduló, esküvői torta, esküvői dekoráció