Maximalizálja üzleti potenciálját a Facebook Marketing Ads használatával!
Maximalizálja üzleti potenciálját a Facebook Marketing Ads használatával!
Mit szeretne tenni a Facebook marketinggel? Olyan hirdetéseket szeretne létrehozni, amelyek az embereket a weboldalára csábítják? Szeretné beszélgetésbe vonni jelenlegi ügyfeleit? Szeretne új ügyfeleket vonzani a világ minden tájáról? Céljaitól függetlenül, az ebben a cikkben található tippek felbecsülhetetlen értékűek lesznek.
Hozzon létre egy olyan egyedi Facebook-oldalt, amely képes kitűnni a többiek közül. A Facebookon való marketing kulcsa, hogy ne úgy nézzen ki, mint a többiek. Manapság szinte mindenki használja a Facebookot, ezért önnek másnak kell lennie, ha azt szeretné, hogy előbb vegyék észre, mint valamelyik versenytársa.
Mielőtt elkezdené használni a Facebookot marketingcélokra, fontolja meg, hogy valóban van-e ideje arra, hogy ezt véghezvigye. Szüksége lesz valakire, aki naponta legalább egyszer posztol, és akkor más funkciókat is be kell építenie, például egy Promóciók lapot vagy szavazásokat. Egy ilyen kampányon keresztül csak folyamatosan frissített tartalommal lehet profitálni, de van-e erre ideje?
A Facebook-oldalának olyan információkat kell tartalmaznia, amelyeket a közönsége máshol nem kaphat meg. Ha úgy érzik, hogy régi tartalmakat olvasnak, az nem fogja őket arra ösztönözni, hogy visszatérjenek. Győződjön meg róla, hogy olyan exkluzív tartalmakat kínál, amelyek csak az oldalára feliratkozottak számára elérhetőek.
Minden Facebook-posztját a vállalkozására vagy iparágára összpontosítsa. Legyenek relevánsak, és tájékoztassa ügyfeleit és rajongóit olyan dolgokról, amelyek érdekelnék őket. Ne tegyen csak úgy bejegyzést anélkül, hogy célja lenne. Az ügyfelei már így is elég információhoz jutnak, ezért tegye relevánssá a posztjait, hogy azok kiemelkedjenek.
Próbálja ki az egyéni fülek használatát a Facebook-oldalán. Amikor először létrehozza üzleti Facebook-oldalát, általános lapok, például a Fal és az Info lapok lesznek. Próbálja meg kibővíteni a lehetőségeket saját egyéni lapok létrehozásával. Egyes vállalkozásoknak vannak olyan lapjai, amelyek különböző típusú tartalmakra, például termékekre, hírlevelekre és folyamatban lévő versenyekre mutató linkeket tartalmaznak.
Ne posztoljon újra olyan képeket a Facebookon, amelyek tragédiát szenzációként tüntetnek fel. Azt gondolhatja, hogy semmi rossz nincs abban, ha olyan fotót oszt meg, amely ragaszkodik ahhoz, hogy az embereknek kedvelniük kell, hogy kifejezzék tiszteletüket egy bűncselekmény áldozata iránt, de ez pont az ellenkezője. Úgy fognak önre nézni, mint valakire, aki megpróbál hasznot húzni valaki más rossz szerencséjéből.
Kerülje a túl gyakori frissítések közzétételét. Ha azt veszi észre, hogy a feliratkozói nem érdeklődnek a frissítései iránt, próbálja meg csökkenteni a frissítések gyakoriságát. Mentsd el a megosztani kívánt tartalmakat, hogy később értékesebb frissítéseket posztolhasson. A napi egy frissítés közzététele a legjobb megoldás, ha az előfizetői rendszeresen ellenőrzik a Facebookot.
Ha nincs ideje a nap folyamán a Facebook-oldal karbantartására, akkor bízzon meg valaki mást ezzel a feladattal. Az emberek észreveszik, ha az üzenetei túl rövidek lesznek, és kezdenek hiányozni a tartalomból. Teljesen elfogadható, ha valaki mással működteteti az oldalt, amíg Ön a vállalkozás más területein dolgozik.
Készítsen infografikákat. Az infografikák a képekhez képest egy lépcsőfokot jelentenek, és olyan információkat és releváns információkat tartalmaznak, amelyek hasznosak lehetnek a célpiaca számára. Ha infografikát készít, még nagyobb valószínűséggel osztják meg mások, mert az információ értékes. Ez növeli a profilját, de emellett szakértőnek is tűnhet.
Bármilyen befektetést is eszközöl a Facebookon történő marketingbe, az itt tanultakat kell felhasználnia ahhoz, hogy megérje, amit kifizet. Ha előbb egy szilárd tervvel rendelkezel, az biztosítja, hogy a kampánya elérje a kitűzött célokat. Minél keményebben dolgozik, annál jobb lesz az eredmény, úgyhogy lásson munkához!