Tippek a K2M használatához az Ön vállalkozásában
Tippek a K2M használatához az Ön vállalkozásában.
Úgy találja, hogy vállalkozása jól népszerűsíti a K2M eszközöket? Szeretné megtanulni, hogyan segíthet javítani rajta? Ha készen áll akkor a megfelelő helyre jött. Az ebben a cikkben felsorolt tippek, tanácsokat tartalmaznak arra vonatkozóan, hogy mit tehet egy jobb K2M marketingterv létrehozása érdekében.
Dolgozzon az üzenet összetételén. Csak 160 karaktert használhat, ezért legyen tömör, de világos. A rövidítések vagy a "szöveges beszéd" elfogadható szöveges üzenetek küldésekor. Az opt-out üzenete is tartalmazhat ilyen jellegű üzenetet. Így karaktereket takaríthat meg. Néhány jó ötletet kaphat néhány fordítótól.
Kösse marketingjét nagy eseményekhez vagy ünnepekhez. A különleges alkalmak igazán hatásossá tehetik marketingjét. Csak anyák napján adjon különleges utalványokat a hölgyeknek. Tartson versenyeket a nagy sportesemények napjain, hogy márkája jelen legyen. Adjon ügyfeleinek egy rövid kódszámot, ahol minden sms-t beküldő személynek esélye van a nyerésre.
A K2M marketing lényege, hogy ügyfeleinek gyors és közvetlen hozzáférést biztosítson vállalkozásához. Minél hosszabb az üzenete, annál kisebb a valószínűsége, hogy valóban bevonzza őket. Legyen világos és tömör. Csak azt mondja el nekik, amit tudniuk kell, és így könnyebb lesz őket bevonzani.
Ne feledje, hogy az SMS-eket valóban az ügyfelek megtartására kell használni. Azok az ügyfelek, akik már vásároltak Öntől, általában szívesebben fogadnak Öntől közvetlen üzeneteket, mint az újak. Használja ki ezt az előnyét azzal, hogy különleges ajánlatokat kínál a jelenlegi ügyfeleknek. Különlegesnek fogják érezni magukat attól, hogy extra figyelmet kapnak.
Győződjön meg róla, hogy ügyfelei tudják, hogy értékelik az üzletüket. Adjon nekik különleges ajánlatokat, jeles célokon alapuló kedvezményeket vagy akár egy egyszerű köszönőlevelet. Tudniuk kell, hogy értékeled az üzletüket, különben lehet, hogy elviszik valakinek, aki megteszi ezt a plusz lépést.
Szöveges üzenetek küldése a K2M marketingben nagyszerű ötlet, de ügyeljen arra, hogy ezek az üzenetek ne legyenek kereskedelmi jellegűek. Az elküldött üzeneteknek mindenképpen az értékről és a haszonról kell szólniuk, de inkább a baráti oldalon kell lenniük, és nem annyira a kereskedelmi oldalon.
Nézze meg az ingyenes K2M-alkalmazásokat a világhálón, és szerezzen be néhányat ezek közül, hogy felajánlhassa ügyfeleinek a K2M marketingkampányában. Egy rendszeres kampány keretében olyan dolgokat kínálhat, mint az ingyenes e-könyvek és fehér könyvek. A K2M világában azonban az emberek igazán az alkalmazások iránt érdeklődnek. Találjon néhány klasszat, amelyeket ingyenesen kínálhat.
Végezzen osztott tesztelést a céloldalakon, hogy lássa, melyik teljesít jobban. Ez egy nagyszerű taktika a K2M marketingkampányában, mert lehetővé teszi, hogy a jobb anyagot gyorsan ki tudja tenni. Két egyedi céloldalt létrehozva, majd a HubSpot eszközeivel A/B Split tesztet végezhet, és kiderítheti, melyik oldalt válassza.
Nincs ok a világon, amiért a régebbi média ne kerülhetne be az új K2M marketingkampányába. Csak azt kell újragondolnia, hogy ezt az anyagot hogyan mutatja be ügyfeleinek. Mindenképpen el kell gondolkodnia azon, hogy racionalizálja, rövidebbé és sokkal lényegre törőbbé tegye.
A kiküldött információknak értelmesnek kell lenniük, ha értelmes választ vár. A semmi másról, csak a létezéséről szóló apró emlékeztetők idegesítőek. Ha tehát K2M marketinggel lépsz kapcsolatba valakivel, győződj meg róla, hogy méltó okod van rá. Ez nem nagy kérés.
Látja, ezt nem volt olyan nehéz végigolvasni. Miután elolvasta ezt a cikket, egy kicsit izgatottnak kellene lennie, hogy elkezdjen kísérletezni és új dolgokat kipróbálni. Remélhetőleg ezek az új ötletek olyan eredményeket hoznak, amelyek működnek az Ön számára. Ha nem, próbáljon ki valami mást, amíg elégedett nem lesz az eredménnyel. Ez a legjobb a K2M marketingben; végtelen lehetőségek vannak benne.