A legjobb útmutató arról, hogyan lehet sikeres az irodaszer cikk világában

A legjobb útmutató arról, hogyan lehet sikeres az irodaszer cikk világában
Győződjön meg arról, hogy a cikk rövid és könnyen olvasható. Online cikk létrehozása más szabályrendszert foglal magában, mint ha folyóiratnak vagy folyóiratnak írna. Ne tartalmazzon kitöltő szöveget, így egyértelművé téve minden egyes pontját. Egyformán szeretné felhívni mind az olvasót, aki nem ismeri a témát, mind az olvasót, akinek van némi ismerete a területen.

Az Ezines az egyik legjobb publikációs platform, amelyet cikkmarketing-kampányhoz lehet használni. Ne felejtse el ellenőrizni a cikkek követelményeit. Ezek a követelmények gyakran változhatnak. Mielőtt elküldené az első cikkét, olvassa el az ezine szolgáltatási feltételeit, és folytassa a rendszeres változásokat, ha továbbra is anyagot küld.

Próbálja meg létrehozni saját leírási címkéit a cikkei marketingjéhez. Kerülje a kulcsszó vagy kulcsmondat beírását a leírásba, ha már van ilyen a fejlécben, különösen, ha azt szeretné, hogy a leírás a keresési eredmények között legyen megcélozva. Próbálja meg használni cikkei kódrészleteinek kombinációját, valamint egy kis saját írásos leírást, amely megkönnyíti a keresési eredmények rangsorolását.

Szánva idejét, és nagy erőfeszítéseket tesz a cikkmarketing megismerésére és annak valódi működésére, nagyobb megalapozást nyerhet a saját vállalkozásának folyamatában. Még akkor is, ha csak néhány útmutatásra van szüksége a legjobb szolgáltatások online megtalálásához, használhatja ezeket a tippeket, hogy jobban megértsék, hogyan érheti el cikkmarketing az üzleti vállalkozás eszközét. cikkmarketingben

A cikkmarketing sok embert értetlenkedik, de ez azért van, mert nem fordítanak időt arra, hogy valóban kutassanak és többet megtudjanak a folyamatról. A cikkmarketing sikeréhez valójában nincs szükség oktatásra, de elengedhetetlen, hogy megtanulja az alapokat, a fogalmakat és a logisztikát, valamint a nagyszerű információkat, amelyeket ezek a tippek tartalmaznak.

A cikkmarketing nagyon hatékony módszer lehet a vállalkozás forgalmának irányítására, de soha ne próbáljon meg silány technikákat használni, például az automatizált cikkírókat. Ezek a szoftverek szörnyű munkát produkálnak, amely sietséggel eldobja a legtöbb cikkkönyvtárat. Csináld magad, vagy bízd meg a kiszervezéssel, de soha ne automatizáld a folyamatot.

Ha a cikk már szerepel a saját webhelyén, ne küldje el cikkcímtáraknak. Számos keresőmotor rendelkezik a másolat tartalmára vonatkozó szabályokkal, és nem szeretné eltávolítani cikkét, mert több helyre tette. Ehelyett írja át a cikket (a tartalmi „forgó” szoftverprogram valóban hasznos lehet), és az átírt cikket nyújtsa be a könyvtárakba.

Miután megírta a cikkét, fontos, hogy a figyelmét a cikk népszerűsítésére összpontosítsa, különben a nehéz munkát hiába végezte el. Hirdetheti cikkét a Twitteren, vagy megoszthat egy linket a Facebookon. Ezenkívül szólítsd meg barátaidat a barátaidnak.

Használja a szerzői erőforrás mezőt, vagy használja a cikk végén található hivatkozásokat a webhelyére. Ezeken a területeken kell az önreklámra összpontosítania. Próbáljon hozzáadni legalább 1-2 linket ezeken a területeken. "Cselekvésre" hívják fel olvasóit, hogy további információkat találjanak az Ön webhelyén.

A személyes tapasztalatok nagyon fontos tényezők lehetnek a minőségi cikkek kidolgozásában. Ezek olyan érzelmekből fakadnak, amelyek benned vannak, amelyek részletesebben és személyesebbé válnak.