Tanulás, új e-mail marketing technikák létrehozása,egyszerűen megoldható ezekkel a tippekkel!

Tanulás, új e-mail marketing technikák létrehozása,egyszerűen megoldható ezekkel a tippekkel!

 

Az e-mail marketing hatékony eszköz a termék értékesítésére. Azonban csak akkor találja hasznosnak ezt a technikát, ha jártas lesz a témában. Itt jön a képbe a következő cikk; olyan email marketing tanácsokat fog kapni, amelyek a sikerhez vezető útra terelik.

Az e-mail marketing kiváló tippje, hogy az Ön által nyújtott termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban valamilyen frissítéssel kövesse nyomon az eseményeket. Például hozzáadhat egy "most vásárolhat" funkciót az e-mailjéhez. Az e-mailje végén tájékoztathatná olvasóit, hogy tartsák szem előtt az up-sell-t is.

Adjon exkluzív tartalmat a marketing e-mailekben. Azzal, hogy a levelezőlistáján lévőknek olyan információkat nyújt, amelyek a webhelyén nem érhetők el, ügyfelei nagyobb valószínűséggel olvasnak el minden egyes üzenetet, és elkezdik várni azokat. Ügyfelei különlegesnek és megbecsültnek fogják érezni magukat, ha releváns információkat kapnak az e-mailjeiben.

Ahhoz, hogy rávegye az embereket, hogy jelentkezzenek be, és adjanak engedélyt arra, hogy e-mail marketingüzeneteket küldjön nekik, ajánljon fel ösztönzőt. Ajánljon kedvezményt vagy kupont valamelyik termékére vagy szolgáltatására. Csatoljon egy könyvet vagy hírlevelet az Ön szakterületéről vagy piacáról. Adjon valamit az érdeklődőnek cserébe a postaládájához való hozzáférésért.

Bár az online promóció elengedhetetlen, ne hagyja figyelmen kívül a levelezőlista offline népszerűsítésének lehetőségét sem. Az új feliratkozók és a potenciális ügyfelek megszerzése érdekében keressen minden lehetséges lehetőséget a hírverésre. Néhány nagyszerű lehetőséget találhat a hálózatépítési eseményeken, kereskedelmi bemutatókon, konferenciákon és helyi összejöveteleken.

Ne küldjön hetente egyetlen e-mail üzenetnél többet. Ügyfelei nagyon elfoglaltak lehetnek, és a nap folyamán rengeteg üzenetet kell átnézniük. Ha túl sok üzenetet küld, ügyfelei esetleg egyszerűen kikapcsolják az üzeneteket, és csak az általuk fontosnak tartott üzeneteket olvassák el (és a marketingüzeneteket soha nem tartják fontosnak).

Egy e-mail marketingkampánynak is szüksége van egy tervezési és tesztelési szakaszra, mint bármi másnak. Tervezzen időt annak biztosítására, hogy üzenetei átjussanak a spamek elleni küzdelemben használt összes technikán, a tartalomszűrőktől kezdve a képblokkoláson át a java-scriptek elnyomásaig. Millió üzenetet küldhet ki vakon, és soha nem tudja meg, hogy egyáltalán látják-e őket.

Ahhoz, hogy a legjobb eredményeket érje el e-mail marketingkampányával, alaposan tesztelje üzeneteit, mielőtt elküldi őket. Ne írjon le csak úgy egy gyors üzenetet, és küldje ki a feliratkozói listájára anélkül, hogy előbb alaposan ellenőrizné azt. Nézze előzetesen különböző e-mail programokban és különböző platformokon, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindenki számára megfelelően jelenik meg.

Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel az e-mailjeikre. Látni fogja, hogy milyen tartalmat küldenek a feliratkozóiknak, és kitalálhatja, hogy milyen szempontokat használjon, és melyektől tartsa távol magát. Csak arra ügyeljen, hogy ne lopja el a tartalmukat, mert ez plágiumnak minősülhet.
Koncentráljon egyetlen üzenetre e-mailenként, amit kiküld. Ne próbáljon meg egy csomó témát belezsúfolni egyetlen e-mailbe. a túl sok információ ahhoz vezethet, hogy a címzett nem olvas át mindent alaposan, és esetleg csak eldobja az üzenetet. Legyen egy informatív4 tárgysor és a téma lényege az e-mailben, hogy rávegye őket az elolvasásra.

Mint korábban említettük, a vállalkozások marketingjének egyik leghatékonyabb technikája az e-mail marketing. Ha helyesen akarja használni, mindenképpen használja a fenti cikkben adott tanácsokat. Meg fogja tapasztalni, hogy az e-mail marketing sokkal egyszerűbb, mint gondolta volna.