Hogy az irodaszer cikk marketing az Ön számára ma is működjön

Hogy az irodaszer cikk marketing az Ön számára ma is működjön

Lehet, hogy másoktól hallotta, hogy az irodaszer cikkmarketinget túl nehéz elsajátítani. Valójában ez bármiről elmondható, ha nincs elég tudása a szükséges ismeretekhez Minél többet tud meg a cikkmarketingről, rájön, hogy egyszerűbb az indulás. Olvassa el alábbi tippjeinket, amelyek fontos információkat tartalmaznak a cikk-marketing kezdő lépéseiről.

Ha Ön ingatlan-webhelyet birtokol, akkor jó mennyiségű célzott forgalmat szerezhet, ha olyan cikkeket ír meg, amelyek visszavezetik az embereket az Ön webhelyére. Ezek a cikkek növelik a keresőmotor láthatóságát, ez pedig növeli azok számát, akik megtekintik hirdetését az Ön weboldalán.

Írjon olyan anyagot, amely kiállja az idő próbáját. Ha cikkei továbbra is relevánsak hat hónap múlva, akkor továbbra is megoszthatja őket. Ez segít megőrizni a figyelmet és megőrizni a hitelességet az elkövetkező években. Ha az olvasók elégedettek lehetnek a régebbi anyagokkal, valószínűleg többet akarnak olvasni az új anyagodból is.

Ha tartalma szempontjából zsákutcába került, dobjon fel egy kis vitát. Tartsa be azokat a jól ismert márkákat, amelyekhez mindenki kapcsolódhat, amikor ezt teszi. Az emberek linkelni fogják a bejegyzésedet, amikor reagálnak rá. Jutalmazza meg az új olvasókat azáltal, hogy magas színvonalú tartalommal látja el őket, amelyet valós tudás támaszt alá.

Kerülje a "marketing nyelv" használatát magában a cikkben. A cikkeknek általában a piac bizonyos aspektusaira kell összpontosítaniuk, nem pedig közvetlenül a termék vagy szolgáltatás megadására. A marketing végén a cikk végén található rövid cselekvési felhívás található. Ha a fő cikk tartalma egybeesik a cselekvésre ösztönzéssel, akkor az olvasó nagyobb valószínűséggel vásárol.

Tegyen közzé cikkeket a lehető legtöbb ingyenes top 10 cikk könyvben. Győződjön meg róla, hogy cikkei egyediek és jól meg vannak írva. Ismerkedjen meg az egyes könyvtárak beküldési követelményeivel, valamint annak feltételeivel. Egyes könyvtárak minimális szószámmal rendelkeznek, és az egyik, a Buzzle, nem fogad el olyan cikket, amelyet bárhol másutt publikáltak az interneten, mielőtt közzétették volna.

Ügyeljen arra, hogy cikkei során ne használjon túl bonyolult vagy hivatalos nyelvet, különben fennáll annak a veszélye, hogy elűzheti olvasóit. Használjon egyszerű, mindennapi nyelvet, amely érthető és egyértelmű. A lehető legszélesebb közönségnek szeretne szólítani, ezért ne tegye túl magasra a cikkeit.

Győződjön meg arról, hogy a megadott tartalom időszerű és időtálló. Nem kíván konkrét részleteket közzétenni olyan helyeken, ahol nem szerkesztheti, módosíthatja vagy adhatja hozzá az információkat. Ha olyan fórumba vagy blogba posztol, amely nem teszi lehetővé szerkesztői hozzáférést, akkor csak általános információkat tegyen közzé a webhelyére mutató linkkel. Azoknál a cikkeknél, amelyek lehetővé teszik a szerkesztést és a frissítést, tegye ezt gyakran az időszerűség érdekében.

Remek tipp, ha sok tartalmat ír. Írja meg tartalmát, hagyja egy-két napig lógni anélkül, hogy megnézné, majd friss szemmel térjen vissza gondosan szerkeszteni. Így valószínűleg nem fog hiányozni a nyilvánvaló hibák. A legjobb online írás nagyon laza megközelítést alkalmaz. Gondoljon arra, hogy a cikkmarketing valóban érdekes és informatív blogbejegyzések írása, nem pedig a technikai wiki cikkek elkészítése. Tartsa barátságos, szórakoztató és tiszta dolgokat, amelyek biztosítják, hogy ne okozzon problémát a közönség sikeres megcélzása. Ha megpróbál felülírni valamit, akkor jelentősen kikapcsolja az embereket.

Hozzon létre lépéseket a cikk végrehajtásához, ha azt szeretné, hogy az olvasók teljesen megértsék, mit akarnak tőlük. Ezeket elfedheti tartalmában, hogy ne olvassák el az utasítások hosszú listáját, de fontos, hogy elmondja az olvasóknak, hogyan kell valamit csinálni, és nem csak azt, hogy nekik valamit meg kell tenniük.

Ha cikkeket használ kapcsolt termékeinek reklámozásához, győződjön meg arról, hogy mindig megnöveli a cikkek hosszát. Érdemes leszögeznie néhányat, amely csak körülbelül 200 szó, és más 500 szóból álló cikkekben részletesebben elmélyülhet. Az ötlet itt a kulcsszavak mennyiségének és a hirdetési intenzitásnak a megváltoztatása.

Készítsen tartalmat hirdetések és cikkek számára, ha interjúkat kér az Ön iparát ismerő, tisztelt személyekkel. Engedelmükkel alakítsd át az interjút cikk formátummá, amelyet online kiadványokba lehet beküldeni, vagy saját webhelyeden közzéteheted. A nagyobb hatás érdekében tegye rendszeressé a darabot, és vegyen részt rotációs szakértőkből és szakemberekből, akik igazolhatják márkájának minőségét.

Hirdesse cikkeit más általad írt cikkekben. Ha új cikkeket ír, tartalmazzon linkeket az előző cikkekre. Fogadjon el minden olyan tanácsot, amelyet valaki más ad neked. Ne ijedjen meg dicsérni a saját munkáját!

A cikkírás során használt szavak megválasztása nagy változást hozhat a cikkmarketing szempontjából. Az a szóválasztás, amely vonzza a nézőt

asztali számítógép, laptopok, szendvicssütő, subnautica below zero, samsung galaxy tab s6

 

1. asztali számítógép

2. laptopok

3. szendvicssütő

4. subnautica below zero

5. samsung galaxy tab s6

asztali számítógép, laptopok, szendvicssütő, subnautica below zero, samsung galaxy tab s6