Hiányos az üzlet marketingje? Próbálja ki ezeket a tippeket!

Hiányos az üzlet marketingje? Próbálja ki ezeket a tippeket!

Mennyit jelent neked a hírneved? Sokat jelent az ügyfelek és a potenciális jövőbeli ügyfelek számára. Alapvető fontosságú, hogy a hírnevét magas szinten tartsák, és ügyfelei boldogok legyenek. Ha segítségre van szüksége a hírnevének kezelésében, használja az alábbi tippeket. Biztosak vagyunk abban, hogy különbséget tesznek a jövőbeni sikereiben.

Soha ne veszítse el a hűvös ügyfeleit a szociális média fórumokon. Még akkor is, ha nem ért egyet az ügyféllel, ne támadjanak meg vagy cselekedjenek az ügyfelekkel szemben. Próbáljon segíteni az ügyfélnek a lehető legjobban, és lépjen tovább. Mindig szakmailag járjon el, mivel nem akar rossz hírnevet teremteni a vállalat számára.

A fogadó versenyek segítik a hírnevét. Ez különösen fontos, ha rossz áttekintést kapott. A verseny nagyszámú pozitív információt hoz létre a vállalatáról, amely segíthet növelni vállalatának kitettségét az interneten. Ez a technika segít az internetes keresőmotorok oldal rangjának növelésében is.

Törekedjenek a boldogtalan ügyfelek kielégítésére. Az ügyfelek véleményének pozitív irányú megfordítása jó módja annak, hogy megmutassa nekik, hogy érdekel. Ha ez lehetséges online, a jutalom még nagyobb. A potenciális ügyfelek láthatják az Ön erőfeszítéseit, és veled akarnak dolgozni.

Győződjön meg róla, hogy legalább néhány üzleti weboldala optimalizálva van a cégnevéhez. Azt szeretné, hogy a Google felismerje az Ön üzleti honlapját, mint hiteles internetes oldalt a vállalkozásáról. Szeretné, ha a Wikipedia-cikk vagy a blogok mögött az első számú üzleti név, nem pedig a második vagy a harmadik számú keresési pozíció. Győződjön meg róla, hogy webhelye az első olyan lista, amelyet valaki lát a Google márkáján.

Mielőtt válaszolna a panaszokra, gondoskodjon róla, és gondosan gondolja át. Azáltal, hogy hűvös és gondosan gondolkodik arról, hogy hogyan reagál az internetre, megőrizheti hírnevét. Mielőtt válaszolna egy panaszra, olvassa el a választ többször. Ha lehetséges, olvassa el az alkalmazottat, hogy biztosítsa, hogy megfelelő legyen.

Mielőtt elkezdené marketingjét az ügyfelek számára, győződjön meg róla, hogy ismeri a célzott demográfiai adatokat. Ez segít abban, hogy kitaláljuk, hogyan lehet csatlakozni hozzájuk. A hangod, a tartalmad és a szóbeszédednek különböznie kell attól függően, hogy milyen embereket próbál fellebbezni.

Ha nyilvánosan válaszol a visszajelzésekre, amelyeket az ügyfél hagyott, győződjön meg róla, hogy a nevét címezi. Az emberek azt akarják tudni, hogy az üzleti tulajdonosok egyéneknek tekintik őket, és nem egy nagyon nagy csoport részeként. Nevük használata megadja nekik, amit akarnak.

Hozd a webhelyedre a webhelyedet kereső embereket. Ezt úgy teheti meg, hogy a cégnevét és más azonosító szavait a lehető leggyakrabban használja a honlapján, anélkül, hogy bosszantó lenne. Ez negatív és esetleges téves értékeléssel rendelkező webhelyek helyett a keresőket hozza magával.

Mint fentebb már említettük, jó hírnevet jelent az ügyfelek számára. Éppen ezért a jó hírnevednek is sokat kell jelentenie. Gondoskodjon a hírnevéről, hogy gondoskodjon a vállalkozásáról. Használja a fenti egyszerű és hasznos tippeket, hogy segítsen az úton.